top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverAmieke

Welkom!

Bijgewerkt op: 19 okt. 2019

Welkom op dit blog! Ik ben Amieke Miltenburg en ik ben dit blog begonnen om de maak van een mooi project aan de buitenwereld te kunnen laten zien. Mijn ouders gaan namelijk een huis bouwen in Culemborg aan de Ottersingel. Ze hebben mij gevraagd of ik een blog hierover bij wilde houden om de mensen die het leuk vinden, op de hoogte te houden van het proces.


Dit huis noemen wij het Eco-Fabriekje, omdat het een zelfvoorzienend en milieu vriendelijk huis gaat worden. Omdat de naam al zo aansloeg bij familie, vrienden en mensen in Culemborg, leek het ons leuk om jullie op deze manier op de hoogte te houden over dit zogenaamde fabriekje.


Op dit blog kun je van alles vinden over dit project. Zo kun je onder andere zien wat het plan is, welke materialen we gaan gebruiken, op welke manieren het milieuvriendelijk is en natuurlijk ook waar we zijn in het proces.

Ik ga mijn best doen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Maar voor nu: leuk dat je er bent en interesse hebt in het verloop van ons mega project!


~ Amieke


267 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page